.comment-link {margin-left:.6em;}
Adverteren bij Daisycon



zaterdag, januari 11, 2003

De fotosessie duurde twee uur. Er werden bijna honderd foto's genomen, in een stuk of vijf, zes poses. Centrale vraag was: moet hij er serieus uitzien of juist lachen? Toen de foto's klaar waren, mocht hij zelf kiezen: het moest de foto worden waar hij zich het prettigst bij voelde. Gerrit Zalm nam de foto die degelijkheid en ervaring uitstraalde: zo zag hij zichzelf.



Femke Halsema van GroenLinks is juist in close-up genomen, "om te laten zien: dit is het gezicht dat nu bij deze partij hoort'', zegt GroenLinks-campagneleider Tom van der Lee. De foto moet ook intimiteit suggereren, net als de onder haar kin gevouwen handen, ,,een karakteristieke houding van haar''.

Bron: NRC/Handelsblad.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Monitored by BelStat - Your Site Counts
This site tracked by OneStat.com. Get your own free site counter.